♥♥ Momentální rozvrh ♥♥

24. května 2016 v 17:17 | *Jenna |  Training Plans, Challenges
Zdravím všechny p odlouhé době u nového článku. Už nějaký ten čas cvičím podle svého plánu a výsledky jsou vidět. :) Tak vám popíšu, co a jak cvičím ^^

KAŽDÝ DEN :
15 - 40 dřepů (podle
3 x 10 rozpažování + 3 x10 tlaky s jendoručkami (3kg)
UN - 30 unožování, 2x10 pulzování

4X TÝDNĚ
AB - abs videa od blogilates ( https://www.youtube.com/watch?v=tZoR7YKqIe8&list=LLMdKGC8ta74Qa6zi2kfXcIg&index=3 nebo https://www.youtube.com/watch?v=PNMycpSbQEI&list=LLMdKGC8ta74Qa6zi2kfXcIg&index=7 )
boky - https://www.youtube.com/watch?v=7pL3BesmaBM&index=4&list=LLMdKGC8ta74Qa6zi2kfXcIg nebo https://www.youtube.com/watch?v=0uuegGiEHCM&index=2&list=PL9ZYYrHTcQoHXVvUMH7KO2X1fSrCjW7My
FL - flexibility (protahování 10 - 15 minut)

BĚH
min. 2x týdně


3x TÝDNĚ
1/2 PK (A,L) - cvičení na ruce (A), zadek + nohy (L) - ruce cvičím doma, nohy v posilovně

Takto teď mometnálně vypadá moje cvičení, je to fuška, ale sotjí to za to :)

 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama